lördag 28 mars 2009

Härlig dag...men disken är kvar...

Börjar faktiskt med lite bilder från fredagen då jag och Lilla Vattkoppan tog en tur till landet. Ville kolla att allt va ok därute. Vi hade Mc, Donald´s picknik i blien och Evelina fick en efterlängtad (dyr) Hello Kitty mysis.

Och så till min och Yasminas egen dag:

12.30 lunch vi delade på en jätte tallrik kebab med pommes...

13.00 båda fick bli omhändertagna av varsin frisör.

14.00 en kvick titt på elgiganten efter en billig juice centerfug men jag tyckte det var lite dyrt...14.20-15.45 provande och kikande på kläder på H&M och Din skoYasmina fick vårjacka och skor och jag lite småkrafs men roligt är det när man inte har någon som helst tid att passa...

Yasmina bestämde maten som blev hennes egna "kyckling drömsallad" en massa olika blandade läsksorter i olika drinkglas bjud hon också på...mmmm Hon dukade, gjorde salladen ,tände ljus och ansträngde sig verkligen!!! Så gulligt och mysigt hade vi. Vi tittade också på en film som hon valt ut: "Harirspray" Väldigt Americansk men den gjorde en glad!

Sen blev det Robinson och kaktus och lime sorbet. Jag har också lyckats trycka i mig en godis påse och Yasmina salta skruvar... Nu kan man säga att jag är redo för bingen men ojdå disken va visst kvar....

Jätte härlig dag synd att man inte unar henne och mig själv såna här dagar lite oftare, imorgon är det dags för Yasminas tävlig igen...håll tummarna!!!!

1 kommentar:

Susanne sa...

HÄRLIGT med såna där dagar tillsammans! Och visst håller jag tummarna för Yasmina på tävlingen!!
HEJA Yasmina!!
kramizar
från mamzen-mormiz